14 kwi 2013

Miyo Mini Drops w kolorze karmelowo - kupkowym + m57

Cześć Dziewczyny!
Lakiery Miyo dostałam już dawno, dawno temu od mojego R.
 Ze wszystkich otrzymanych wtedy kolorów, ten tutaj, podobał mi się wtedy najmniej ;)
Leżał sobie tak biedak w koszyku nie ruszany aż do wczoraj. I dzisiaj czym, dłużej noszę go na pazurkach tym bardziej mi się podoba, zwłaszcza w słońcu  ;)




 Lakier o dość dziwnym kolorze, w słońcu wygląda na pomarańcz, bez niego bardziej widze tutaj karmelową kupkę ;)
 Ma w sobie mnóstwo drobinek i drobne flejksy.
Wysycha o dziwo troszkę dłużej niż inne lakiery z tej serii;(
Postanowiłam go jednak nieco przykryć i za pomocą Essence 124 wanna Say Hello, wykonałam na nim wzorek z konad'owej płytki m57.
Wyszło tak:




W tworzeniu powyższego mani udział wzięły :


Jak Wy się zapatrujecie na takie kolory? Jesteście na tak, czy nie do końca?
Pozdrawiam Was, Jolka.

31 komentarzy:

  1. Ja nie do końca lubię takiego koloru lakier,ale raz na jakiś czas czemu nie? mam w swoim pudle dwa pomarańcze z Avonu i czasem używam :) z wzorkiem wygląda suuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też ze wzorkiem się podoba, pewnie za każdym razem jakimś będzie przykrywany;)

      Usuń
  2. Ja jestem jak najbardziej za, zwłaszcza wiosną ;) Wyraziste kolorki będą królować na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, noo i ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor troszkę nie w moim guście, ale ze wzorkiem jestem w stanie go zaakceptować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wygląda cudownie. Zarówno solo jak i duet tygrysi :)

    Z MIYOwych dropsów mam pomarańczowy z różowym połyskiem, od razu mi się skojarzył. Ten Twój do złudzenia upodobnił Twoje pazurki do - wypisz wymaluj - pomarańczowego cukierka Nimm2, przynajmniej zdjęciową kolorystyką na moim monitorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomarańcz bardzo mi się podoba, ale jestem ciekawa jak ten brąz prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, pewnie nie szybko go pokażę. nawet nie wiem skąd się wziął u mnie;)

      Usuń
  7. nie lubię takich kolorów. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. sam wygląda tak średnio, ale już z zeberką mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam mi się niezbyt podoba, ale już ze wzorkiem jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ tam kupka - mnie sie nawet pdooba :P Choc rzeczywiscie ze wzorkiem duzo lepije ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie super wygląda z tym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor sam w sobie ładny, tylko dziwne wykończenie ;/
    ale z stemplem wygląda świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś taki dziwak ale ma w sobie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daje po oczach :) ale efekt końcowy jest świetny,taka kobieta z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się podoba, a z wzorkiem jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sam mi się nie podoba za co z wzorkiem cudnie się skomponował :)
    ogólnie nie lubię takich kolorków u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny jest taki unikatwoy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikatowy- chyba się jeszcze nie obudziłam :D

      Usuń
  18. Z tym wzorkiem wygląda super! Kojarzy mi się z wyjazdem na safari;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem ciekawie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny lakier, może troszkę ciemniejszy z Manhattan.

    OdpowiedzUsuń
  22. O łał, efekt końcowy super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziwny kolor, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sam kolor nie dla mnie, ale końcowe zdobienie przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń