22 sie 2011

SMASHBOX CUDNY PUDROWY KREMOWY BŁYSZCZYK

WITAM!
DZISIAJ NIE O PAZNOKCIACH;)
CHCIAŁABYM WAM PRZEDSTAWIĆ JEDYNY BŁYSZCZYK W MOJEJ KOLEKCJI, KTÓRY JEST W KOLORZE RÓŻOWYM..
JEST TO BŁYSZCZYK FIRMY SMASHBOX.. NIESTETY NAKLEJKA Z NUMEREM ODKLEIŁA SIĘ I GDZIEŚ SIĘ ZAPODZIAŁA...
BŁYSZCZYK JEST BOSKI!!
JAK WIDAĆ NAKŁADA SIĘ GO DOBRZE ZNANĄ GĄBECZKĄ..
NIE KLEI SIĘ, NIE ROZLEWA.. NIE ZAWIERA DROBINEK.. PRZY CIEŃKIEJ WARSTWIE DELIKATNIE USTA KOLORYZUJE, PRZY GRUBSZEJ MOZNA JUŻ W WIDOCZNY SPOSÓN ZOBACZYĆ JEGO KOLOR... USTA SĄ NAWILŻONE I WYGLĄDAJA NA ZADBANE...
POLECAM WYROBY TEJ MARKI, MAIAŁAM ICH KILKA I ZE WSZYSTKIEGO BYŁAM ZADOWOLONA..
MIAŁYŚCIE OKAZJĘ UZYWAĆ KOSMETYKÓW TEJ FIRMY??
JAKIE WRAŻENIA?


8 komentarzy:

  1. Przesłodki odcień różu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a pretty shade!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam wypróbować bazę matującą, ale jak zobaczyłam cenę (na all powyżej 100zł), to mi się odechciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale różowy! Ja mam już duużo różowych mazideł na usta, ale dla tego chętnie bym zrobiła miejsce w kuferku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just found your blog-love it! Am a new follower

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, zostałaś otagowana:)
    http://feriabarw.blogspot.com/2011/08/tagowy-post-nadrabiam-zalegoscip.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej firmy bazę pod makijaż i była rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń