25 sie 2011

PIERRE RENE TOP FLEX NR216 DEVIL BLACK MÓJ PIERWSZY CZARNUSZEK;)

WITAJCIE!
AZ WSTYD SIE PRZYZNAĆ, ALE TAK JAK W TYTULE, DZISIAJ NA PAZNOKCIACH MÓJ PIERWSZY CZARNY LAKIER MARKI PIERRE RENE..
W CZARNYCH LAKIERACH ZAKOCHAŁAM SIE DOPIERO W ZESZŁYM TYGODNIU, ALE, ŻE NIE MIAŁAM JAK UDAĆ SIĘ PO ZAKUP OWEGO, KUPIŁAM JEDEN DOPIERO DZISIAJ..
LAKIER KTÓREGO UZYŁAM NIE JEST ZŁY... ŁADNIE KRYJE JUZ PO JEDNEJ WARSTWIE... JAKO, ŻE MAM NA SOBIE DZISIAJ NIEBIESKA BLUZKĘ, PAZNOKIEĆ SERDECZNY POMALOWAŁAM BEZBARWNYM LAKIEREM Z BROKATEM W KOLORZE NIEBIESKIM... PODOBA MI SIE BARDZO, ALE NIE NA TYLE, ZEBY MOJE PIERWSZE CZARNE MANI TAK POBROKATOWAĆ... MOZE NATSĘPNYM RAZEM, JAK JUZ SIĘ ZNUDZĘ CZYSTĄ, LŚNIĄCĄ CZERNIĄ;)
WY LUBICIE CZERŃ NA SWOICH PAZNOKCIACH?
POZDRAWIAM, BUŹKA;)


12 komentarzy:

  1. Lubię ciemne kolory, choć na czerń to chyba nie jestem gotowa. A i M.Plum Avonu tak wugląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio wolę bardziej kolorowe paznokcie, ale do czerni pewnie kiedyś jeszcze wrócę ;-)
    bardzo podoba mi się serdeczny z tym brokatem :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię czerń na paznokciach,ale od niedawna tak jak Ty :) dziś tez mam czarno w kropki:) a ten z niebieskim brokatem wygląda super,jaki to lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś tylko malowałam paznokcie na czarno, ale już mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny lakier jest bardzo ładny wg mnie! (chociaż jakby to powiedział ks. Natan 'wiedz że coś się dzieje...') ale to kolor wymagający - nie może być prześwitów czy odprysków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ten brokatowy to jaki? bo bardzo fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w swojej kolekcji jeden czarny i jeden z brokatem. Ten pierwszy to chyba jakiś nie wypał, bo strasznie nim się maluję. Ja na taki lakierek przerzucę się gdzieś jesienią. Póki co na moich paznokciach królują kolorowe nabytki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też długo długo nie mogłam się przekonać do czarnych pazurków. Kojarzyły mi się z nastolatkami poubieranymi na czarno, z grubymi czarnymi krechami na oczach i z czarnymi poobgryzanymi i poodpryskiwanymi paznokciami. Kiedy jednak sama pomalowałam pazurki na taki kolor, przekonałam się, że przy normalnych ciuszkach i zadbanych pazurkach jest bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię czarne paznokcie :)) zawsze wyglądają super!:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks great!!!!! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski brokacik to jakis mały no name tak naprawdę... kupiony w poblikim kiosku za 1.99;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego czarnego lakieru! Ale muszę przyznać, że z niebieskim brokatem wygląda oszałamiajaco!

    OdpowiedzUsuń