2 cze 2017

EVONAILS 214 CRAZY AURORA - ZORZA POLARNA NA PAZNOKCIACH :)

HEYKA!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym lakierem marki  EVONAILS. 
Kolor, który chcę Wam pokazać to Crazy Auroa, czyli nr. 214.
Crazy Aurora na stronie producenta opisana jest jako efekt zorzy polarnej na paznokciach i wiecie co??
Nie można się z tym nie zgodzić, popatrzcie same ;)






Jak same widzicie, lakier tak cudnie wygląda na paznokciach, że nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie Wam pokazać, bo na każdym wyglada inaczej ;)
Zielenie, błękit i fiolet - mamy tutaj wszystko. Lakier wygląda inaczej pod każdym kątem;) 
Jeśli oglądałyście mój film gdzie otwierałam przesyłkę od firmy to z tych właśnie lakierów byłam najmniej zadowolona... Wydawało mi się, że nie lubię efektu kameleona- teraz to już czas przeszły. Jak widać są kameleony i kameleony :)
Na paznokciach widzicie dwie warstwy, przypuszczam, że trzecia wyglądałaby jeszcze piękniej, ale ja zawsze maluję paznokcie max dwa razy. Top coatu na płytce brak.
Lakier do nabycia TUTAJ w promocyjnej cenie 14.99.
Dajcie koniecznie znać czy Wam się podoba.
Pozdrawiam mocno, Jolka xxx.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudny jest co?? A w pracy co sie działo, chyba z 15 osób pytało co to jest ;)

      Usuń
    2. oj cudny,od razu oczy mi się zaświeciły na jego widok :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny ;) kiedyś też nie lubiłam takich cudaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te co miałam chyba aż tak cudnie się nie reprezentowały ;)

      Usuń
  3. śliczny kolor, uwielbiam jak się tak mienią

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt! Czegoś takiego nie posiadam, więc chętnie zapiszę nazwę ;)

    OdpowiedzUsuń