23 mar 2016

WIELKANOCNY MANICURE INACZEJ ;)

Heyka!
Dzisiaj przychodzę do Was z moją propozycją na wielkanocny manicure ;)
Prosty z uzyciem kilku lakierów pastelowych - u mnie zapachowa kolekcja z Models Own.





Na gołe paznokcie nałożyłam różnego rozmiaru kropsy, na to top coat i gotowe;) 
Pastelowe kolory idealnie moim zdaniem pasują do Wielkanocy- kojarzą mi się z pisankami ;)
Napiszcie mi koniecznie jakie Wy paznokcie będziecie "nosiły" w ten weekend i co myslicie o mojej propozycji?
Pozdrawiam Was, Jolka.

9 komentarzy:

  1. urocze :) ogromnie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybki sposób na mani, ale ja na swoich paznokciach bardzo nie lubię jak płytka prześwituje :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze mani, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, delikatna ozdoba :) ciekawie wyglądają te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kropeczki Joluś <3
    u mnie wczoraj i dziś na granatowo-mało świątecznie :D ale jutro coś zmienię-w zależności od czasu będzie gładko lub wzorkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow fajowe! Urocze te kropeczki takie wiosenne! Ja 2 dni temu zrobilam hybryde biała i na to syrenka :) i ponosze ze dwa tyg :)
    Wesolych swiat ❤

    OdpowiedzUsuń