23 lip 2013

Wreszcie mogłam sobie pozwolić na mały haul!!!

Cześć Dziewczyny!
Dłuuugo już nic sobie nie kupowałam. Obiecałam sobie zużywać to co mam,ale po około 2-ch miesiącach pozwoliłam sobie na małe zakupy (zapomnijmy tutaj o haulu avonowym - on się nie liczy:))
Dużo tego nie ma i rzeczy te potrzebuję, więc jestem usprawiedliwiona. Nadal nie robię zapasów, nie chcę płacić za extra bagaż wyprowadzając się do UK.

Tak więc:


Nie, haulu niestety nie sponsoruje Dove, ale mój własny portfel;)
Skorzystałam jednak z promocji na ich produkty w Rossmanie i kupiłam sobie :


Sztyft bezzapachowy - jak na razie jest super;)
Mój ukochany deo z zieloną herbatą i ogórkiem, oraz o zapachu oryginalnym.
Balsam koloryzujący dla karnacji ciemnej. Moja znajoma go używa i wygląda naprawdę świetnie-śliczna, naturalna opalenizna,więc może i u mnie się sprawdzi.
Żel pod prysznic również o zapachu ogórka i zielonej herbaty - jest świeżo!
Kiedyś kosmetyki Dove mnie uczulały, mam nadz, że tym razem z balsamem i żelem nie będzie kłopotów.


Z Wibo skusiłam się na preparat do usuwania skórek - głównie po recenzjach na blogach oraz mascarę Growing lashes.


Cleanic-moje ulubione chusteczki nawilżane. Tym razem kupiłam wersję dla dzieci - z pewnością mi nie zaszkodzą, tylko cudnie odświeżą;)
Ziaja bloker - poprzednia właśnie dobiła dna, więc...

No i coś o czym myślałam już dłuższy czas...



Pędzel typu flat-top z Ecotools.
Długo już się zastanawiałam jaki wybrać i padło na sprawdzoną markę. Nie będę go zbyt często używała, bo nie każdego dnia się"tapetuję", więc nie widziałam sensu kupować nic droższego.
I to by było wszystko.
Coś Was zainteresowało?
Ściskam Was, Jolka.

30 komentarzy:

  1. A ten sztyft Dove nie zostawia białych śladów na ubraniach?
    Mozesz pokazać co tam z Avonu zamowilas :p to co ze się nie liczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to stary, majowy haul, pisałam o nim;)
      Sztyftu używam głównie na noc, ale w ciągu dnia też mi się zdarzyło, tyle, że teraz noszę głównie bluzki bez rękawków, więc nie wypowiem się jeszcze... :/

      Usuń
  2. super zestaw dove, też lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli niebawem zawitasz w nasze skromne progi ;)
    Zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Growing lashes to jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs :)
    robi cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz wszędzie czytam, że strasznie się kruszy, ale ponoć rzęsy ładnie maluje, więc za kilka dni sprawdzę;)

      Usuń
  5. Ja teraz kupiłam sobie dezodorant Dove z granatem, ale jestem średnio zadowolona. Ładnie pachnie, ale raczej tylko pachnie :P Jak ktoś się trochę więcej poci, to potrzebuje lepszej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten tusz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez chcę kupić ten pędzel.:) Blokera też używam wg mnie jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. z Dove z tego co ty wzięłam tylko deo niebieskie, ale może się jeszcze po kulkę i żel przejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :) bloker od ziaji (ziai?) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używałam kiedyś tego bronzera nie robi plam i faktycznie ładnie wygląda ale jak każdy pozostawia ślady na ubraniu

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam kiedyś tego bronzera nie robi plam i faktycznie ładnie wygląda ale jak każdy pozostawia ślady na ubraniu

    OdpowiedzUsuń
  12. poprosze o recenzje balsamu brązującego!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znać jak będzie Ci się sprawdzał pędzel

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham bloker z Ziai oraz antypespirant z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo własnie mam ten zielony tusz i jeszcze go nie uzywałam ,ciekawe jak sie spradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie flat top ciekawi, bo wygląda to włosie trochę biednie i jestem ciekawa jak się będzie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  17. blokera tez używam :) dove pod prysznic jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolcia powiedz mi,ten pędzel to do podkładu jest,tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majcia do podkładu, pudru sypkiego lub w kompakcie;)

      Usuń
  19. Podoba mi się ten pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też zakupy z Avonu się nie liczą;p

    a z Dove jeszcze nic nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ten pędzel bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy ;) Sama mam ochotę się na jakieś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń