8 mar 2013

Lakier MeMeMe 97 Sensuous.

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj słów kilka o brzoskwince od MeMeMe nr. 97 - Sensuous.
Lakier o wykończeniu kremowym, w bardzo ciepłym odcieniu.



  Na zdjęciach mam nałożone dwie warstwy. O dziwo, na żywo te prześwity są ledwo zauważalne, co innego na fotkach. Muszę jednak przyznać  ze myślałam o położeniu warstwy trzeciej. Nie zrobiłam tego jednak, bo wiedziałam, że na kolejny dzień lakier no i tak zmyję.

Poniżej widać jak pod wieczór lakier zaczął się powoli ścierać z końcówek paznokci. Nie cały, ale końcówki widać już dużo jaśniejsze.

Czytałam wiele dobrego na temat trwałości lakierów tej marki. U mnie niestety, na 6 paznokciach, na drugi dzień miałam już spore odpryski. Nie tego się spodziewałam gdy za lakier przychodzi nam płacić około 23-25 zł za 12 ml.
O ile sam kolor i czas wysychania do mnie przemawiają, to już same właściwości mocno mnie zawiodły;(

Miałyście może do czynienia z lakierami tej marki? Jak się u Was sprawowały?

Pozdrawiam Was, Jolka.

23 komentarze:

  1. Kolor bardzo ładny, jednak ta jakość nie jest ciekawa. Ja akurat słyszałam nieciekawe opinie na temat tych lakierów, dlatego wiem, że na pewno nie skuszę się na ich kupno. Kiedyś strasznie byłam na nie napalona, na szczęście przeszło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna ta brzoskwinka, szkoda, że trwałość taka lipna

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takiej firmie, ale kolorek jest piekny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już na fb bardzi spodobał mi się ten mani :)
    niestety, nie próbowałam lakierów MeMeMe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek! Nie miałam nigdy lakieru z MeMeMe, a szkoda oj szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie mialam ale kolorek sliczny lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, brokat na serdecznym ładnie go "ożywia" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezbyt mi się podoba i widać, że z kryciem rzeczywiście średnio

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych lakierów, ale kilka godzin trwałości nie jest warte takiej ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten lakier i jakoś mnie specjalnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tej firmy :( nie specjalnie podoba mi się lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor.. a z tym topikiem wygląda cudnie! szkoda tylko, że jakość pozostawia wiele do życzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna brzoskwinka :D szkoda ,że szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada jak lakier za góra 5 zł w takim razie, bo moje paznokcie wyglądaja tak przy lakierze z biedronki.
    choć odcień jet super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie interesowałam się tymi lakierami, no ale serio? Taka trwałość za taką cenę? Coś tu jest nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go mam. Kolor ma piękny, ale mógłby być bardziej kryjący i mniej odpryskiwać :(
    Za to odcień ma fenomenalny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kolory. Pasują do każdego innego, a dodatkowo łatwo się nimi operuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam i bardzo mi się podobał, jednak już dotknął dna :(

    OdpowiedzUsuń