26 maj 2012

Zdobycze zeszłego tygodnia;)

Witajcie!
Pisałam, że mam odwyk od kosmetyków i słowa swego dotrzymuję.
Te wszystkie rzeczy kupił mi mój R wiedząc, jaki ból sprawia mi jak wraca z hurtowni np. i nic dla mnie z kieszeni nie wyciąga;)
Tak więc w moje łapki trafiły te różności;)

Rozbijając na części...
Do oczu cienie Miss Sporty, których nigdy nie miałam;)

Do ust błyszczyk XXXL shine i Tint it! Oba także są dla mnie nowością;)
Do pazurków lakiery z Essence, tylko ten potrójny jest pierwszy w mojej kolekcji;)

Nie mówiłam chyba jeszcze , ale drugą moja miłością po lakierach do paznokci, są wszelakiego rodzaju sole i płyny do kąpieli. Ten dział też został uzupełniony tym cudami;)
Więcej grzechów pamiętam, ale nie wiem gdzie są;)
Czy coś zwróciło Wasza uwagę?
Chcecie o czymś przeczytać?
Pozdrawiam, Jolka

31 komentarzy:

  1. dobry ten Twój R... pożyczysz mi go? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo sporo tego ;) fajne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na swatche cieni miss sporty, a zwłaszcza tych z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier z Miss Sporty jest boski:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten pomarańczowy lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna ciekawiły mnie te kule do kąpieli, jednak jakoś zawsze je omijałam:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podobają się lakierki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery i przyrządy do kąpieli mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sole do kąpieli Weelness&Beauty są bardzo dobrej jakości,skóra pachnie po nich naprawdę apetycznie:)

      Usuń
  9. Złoto-brązowe cienie wyglądają ślicznie. A i te kosmetyki do kąpieli, mmm! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm super :) sama mam chrapkę na te kule :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fiolecik z essence;) mój twierdzi, że mam już tyle kosmetyków że musiałby upaść na głowę żeby mi więcej kupić:P

    OdpowiedzUsuń
  12. kule sa swietne juz od dawna goszcza u Mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień z Essence- piękna! Kocham czerwone paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miss sporty w szczególności w wersji cieni niestety mi nie przypadły do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. blyszczyki i lakiery bardzo fajne :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówa pomarańczówa z Essence <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Potrójny lakier do paznokci? oO ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa kolory , dzięki którym można uzyskać 3 wyglądy;)

      Usuń
  18. zaciekawiły mnie te kule do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o a te kule do kąpieli można dostać w rossmannie? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze takiego R ;)))) fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co zwróciło moją uwagę ? Oczywiście lakiery , ostatnio mam jakąś manie na ich punkcie : )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kule do kąpieli - ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te kule to w miniaturce w blogrollu myślałam, że ziemniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam te lakiery z Essence! Są świetne, tylko szybko gęstnieją ;)

    OdpowiedzUsuń