25 sty 2013

Sally Hansen Insta-Dri nr.20 Pronto Purple.

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj na chciałam Wam pokazać śliczny, głęboki fiolet od Sally Hansen. Seria Insta-Dri kolor 20 Pronto Purple.






Lakier z widocznym shimmerem. Nie jest to perła, ale w tym oświetleniu z lampą niektórym może się tak wydawać;(
Płytka paznokcia nim pokryta wygląda na idealnie gładką.
Zdecydowanie można pokryć paznokcie tylko jedną warstwą, nie ma wtedy żadnych prześwitów.
Czas wysychania krótszy od zwykłych lakierów.

Lakier z długim i szerokim pędzelkiem.



O ile sama szerokość pędzelka jest dla mnie wręcz idealna, to jego długość już nie.
Operowanie nim jednak jest do opanowania po pomalowaniu 2 paznokci;)

Ogólnie lakier zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a na Was??

Pozdrawiam serdecznie, Jolka.

26 komentarzy:

  1. Piękny kolor i fajna grubość pędzelka :)
    Osobiście wolę matowe kolory, ale na ten bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarąbisty kolorek :) pewnie, że zrobił wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor, chyba mnie wola ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba cała ta seria nadaje się do stempli :-D
    Bardzo polubiłam lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor i dobre krycie :) obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentuje i idealnie wpisuje w zimowe klimaty :) Like it ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow cudowny, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ma cudowny! mam coś podobnego z bazarku, muszę koniecznie sprawdzić na paznokciach bo tak leży i leży, ale kolor chyba podobny ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek;) Lubię te pedzelki ,fajnie się z nimi pracuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor! Przygarnęłabym :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. na mnie też pozytywnie spogląda :) cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam lakiery insta-dri od sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba :) Szczególnie na drugim zdjęciu gdzie wpada w róż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier jak kobieta - zmienny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny fiolet, tylko ten pędzelek. :( nie lubię szerokich pędzelków. testowałaś go w stemplowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie, ale widziałam sporo mani z nim jako wzorki. Tutaj wyżej Ania tez pisze, że cała seria do stempli się nadaje;)

      Usuń
  17. faktycznie dziwny pędzelek, ale kolor wspaniały! mnie znów wzięło na fiolet :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię takie pędzelki ;) Takie kolory kojarzą mi się bardzo z okresem świąteczno-sylwestrowym ;)

    OdpowiedzUsuń