6 lis 2011

Małe zakupy... Nowe kremy Soraya + lakier Vollare

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dzisiejsze nabytki..Przeciwzmarszczkowy Krem na dzień 30+, oraz Nawilżajacy krem na noc 30+. Seria intensywna ochrona skóry wrażliwej. Oba kremy mają naturalna formułę w 94%. Dzisiaj zaczynam testowanie, za jakiś czas dam Wam znać;)
Opakowanie to przyjemne dla oka słoiczki ze srebrnymi zakrętkami, oraz łyżeczkami do nakładania kremu...
Ciekawe czy któraś z Was ma już wyrobione jakieś zdanie na ich temat, z tego co poczytałam na necie jest to nowość..
Kolejna rzecz to nowość z serii Vollare. lakier nr 22. Kolor beżowy z różową poświatą... Ogromna buteleczka, bo aż 16 ml. post z nim w roli głównej już niebawem..

Pozdrawiam!!

5 komentarzy:

  1. mialam cos podobnego z soraya, włąsnie pisze recenzje ale w plastikowych opakowaniach rewitalizujace komoreki totalny nie wypał:(
    ale moze u ciebie bedzie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzję tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają te kremiki. :) Lakier też ciekawy, podoba mi się łączenie tych dwóch kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę duża buteleczka :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie słoiczki z kremami, strasznie mi się wizualnie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń