24 wrz 2017

EVELINE- LIFTINGUJĄCY ROLL ON POD OCZY. MIAŁO BYĆ PIĘKNIE.

HEYKA!
Miało być tak pięknie... 
Liftingujący krem pod oczy marki Eveline w roll onie miał usuwać obrzęki pod oczami, wygładzać i zmiękczać skórę. Intensywnie ją nawilżać i dawać kojący efekt chłodzenia przy aplikacji... Miał redukować oznaki zmęczenia jak i upływającego czasu..








Miał, ale czy coś robił?
No dobra, może metalowa kulka przy aplikacji troszkę okolice oczu chłodziła na chwilę. I to tyle. Nawilżenie utrzymywało sie przez minut 10. Obrzęki nie znikały, zmarszcki nie znikały, lat skórze pod oczami nie ubywało ;)
No co ja mam tutaj więcej napisać??
Miało być tak pięknie, wyszło jak zawsze.
Tyle dobrego, że produkt nie kosztował dużo. Szczerze nie polecam.
Miałyście z nim do czynienia?
Pozdrawiam, Jolka.

18 komentarzy:

  1. Nie miałam doczynienia i na pewno nie kupię, bo na moje oczki tym bardziej nie pomoże :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nim do czynienia nie miałam,ale dawno temu miałam taki w kulce z kofeiną,chyba Garniera i też nic...jedyna przyjemność to właśnie minuta chłodu od kulki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uh, szkoda że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że go miałam, albo coś bardzo podobnego.. Efekty też żadne...
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie wróciłaś! :)

    Eveline mają dobrze kosmetyki ale do pielęgnacji ciała, jeżeli chodzi o twarz to nie ma szału a wręcz jest kilka bubli. Trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam podobne doświadczenia... jeśli chodzi o tego typu produkty chyba bardziej opłaca się odłożyć trochę monet na coś lepszego.
    PS. ciekawa relacja z Lanzarote! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie warto odłozyć na coś konkretnego... No Lanzarote wietrzne na maxa, ale cos tam zostało do sklecenia;) BUźka!

      Usuń
  7. Nie miałam, ale jak nie polecasz, to nie sięgnę. Szkoda czasu...ech..

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałam, że to bubel będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pielęgnację ciała ich nawet lubię ale twarzy już nie, bo taka lipa wychodzi :( szkoda.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba tylko lakiery do paznokci z eveline się sprawdzają ;)

      Usuń
  10. Oj dlatego ja jie używam takich cudaków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko raz skusiłam się na kosmetyk pod oczy typu roll on i był fatalny. Kupiłam go w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń