2 sie 2017

EVONAILS 218 - SPICY RUSSET

Dzisiaj chciałam Wam przedstwić kolejny lakier marki Evoanils, mianowicie kolor o numerku 218 - Spicy Russet
Kolor, którego prawdziwe barwy bardzo ciężko uchwycić na zdjęciu...







Kameleon, który ma w sobie rudości, brązy i złotko. Na zdjęciach widzicie dwie warstwy, położone na płytkę bez żadnego lakieru bazowego. Idealnie też wygląda na lakierze czarnym, wręcz zdecydowanie lepiej niż solo. Ten osobnik zasycha nieco dłużej, ale jak już zaschnie, to na płytce nosiłam go 2 dni - potem jak to ja - zapragnęłam innego koloru na paznokciach.
Mimo, że kolor nie do końca jest w moim guście, to w pracy zyskał sobie ładną rzeszę zwolenniczek ;)
Na stronie Evonails.pl lakier znajdziecie teraz w promocyjnej cenie 14,99 zł. Popatrzcie też, jak cudne nowe kolekcje marka wypuściła w kolorach pastelowych - no coś cudnego!!!
Dajcie koniecznie znać czy podoba Wam się kolor i czy znacie już produkty Evonails.
Pozdrawiam Was serdecznie, Jolka xxx

10 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje na paznokciach :) podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy efekt daje, ale raczej nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie mroczne kolorki 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, chociaż kolorystyka nie moja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, podoba mi się najbardziej na drugim zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten kolorek. Jestem ciekawa, jak wygląda w realu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń