16 sie 2014

SOIGNE Botanique - pomegranate - czyli czerwień idealna!

Cześć!
Jeśli czytacie mojego bloga, to wiecie, że od niedawna zaczęłam znowu bawić się w pudełka ;)
W majowym Birchbox znalazł się nietoksyczny lakier nowej francuskiej marki, mianowicie SOIGNE botanique.
Składniki lakieru w 85% są naturalnego pochodzenia. Nie zawiera on toksycznych substancji co jest dla mnie miłym akcentem - tyle chemii mamy wszędzie....
Mi przypadł kolor pomegranate- piękna żywa czerwień, idealna na każdą porę roku. Moim zdaniem czerwona emalia to must have każdej kobiety.
Lakier wygląda naprawdę ślicznie zarówno w butelce - z prostą etykietą - jak i na paznokciach.









Na wszystkich zdjęciach mam jedną warstwę lakieru na bazie + SV jako top coat. Widzę na fotkach delikatne prześwity, na żywo nie ma to miejsca. Lakier nakłada się na pazurki bosko, pędzelek jest szerszy, konsystencja emalii odpowiednia. Wysycha w normalnym czasie.
Producent prosi o nie wstrząsanie lakierem przed użyciem, gdyż może to powodować powstawanie pęcherzyków.
Cena tego małego cuda to 11 funtów. Czy jest tyle wart?
Sama nie wiem... Osobiście wszystko mi w nim odpowiada - ładnie, bardzo ładnie wręcz wygląda, dobrze się używa, trwałość ma zadowalającą, ale płacić za lakier 11 funtów??? Ja bym się chyba nie zdecydowała, choć muszę przyznać, że inne kolory mnie mocno kuszą ;)
Pozdrawiam Was, Jolka.

28 komentarzy:

  1. Piękny jest! I jak ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier jest ładny, chociaż wolę taka ciemniejsza czerwień

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresowałaś mnie tym nietoksycznym lakierem! Chętnie bym taki wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i jaka kobieca czerwień!: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ale nie kupiłabym za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny, krycie również, tylko cena odstrasza.... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ślicznie ale cena mocno niezachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek klasyczny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten kolor, no i jedna warstwa ciekawie brzmi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek, faktycznie czerwień robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pięknie, kocham czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyk! Uwielbiam taką czerwień, ale taka cena mi również wydaje się wysoka, tym bardziej że łatwo można znaleźć identyczny odcień z dobrej a taniej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest cudowny i ponadczasowy. Szkoda, że nie ma go w PL bo byłby mój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście piękna, klasyczna czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor, uwielbiam czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń