28 cze 2013

Miss Sporty nr.456 - kolor letniego nieba na paznokciach;)

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakier od Miss Sporty o numerku 456.
Mam go już dość długo,kupił mi go mój R. Nie wiem czemu, ale jakoś nie byłam do tych lakierów przekonana, więc nawet ich nie używałam.  
Do teraz...




Na zdjęciach widzicie 2 warstwy.
Szeroki, profilowany pędzelek, dla moich płytek jest idealny!
Lakier wysycha expresowo, nie smuży, nie mam z nim żadnych problemów!
Trwałość nie zabija, ale na 1- 2 dni jest idealnym rozwiązaniem.
Zakochałam się w tym lakierze, taki mały kawałek letniego nieba na moich paznokciach!
Lato sprawia, że zaczynam lubować się w niebieskościach,  ale wiem, że mi to przejdzie, mam to co roku ;) 
Na dniach pokażę Wam kolejne kolorki z tej serii jakie posiadam.
Oczarowały mnie tak samo jak ten osobnik;)
Pozdrawiam Was, Jolka.


26 komentarzy:

  1. Jejku jak ja kocham niebieskości :) Twój to jeden z moich ideałów,zaraz po turkusie,piękny odcień :) Ja z MS mam fioletowy,jeszcze go nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz taki jasny fiolet, to pewnie ten sam co ja ;)

      Usuń
  2. Ale masz boskie pazurki Kochana,a lakier też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wspaniały, nigdy nie miałam lakierów Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te lakiery, tylko moje coś śmierdzą... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich lakiery. Ostatnio zawiódł mnie ich nudziak ale o bardziej kolorowych egzemplarzach zdania nie zmieniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny błękit i ładne pazurki, kształt mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne pazurki, a ten kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, mnie też czasem bierze na kolory, których bym się nie spodziewała....;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor na ślicznych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny! kocham takie kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładny :D ja jeszcze bym doda to tego jakiegoś białego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oja Cię, śliczny jest ten błękit!

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny odcień. wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raz się zawiodłam na Miss Sporty i teraz nie kupuję :) uwielbiam błękity

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny :) Zbliżony do mojego Essiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek i śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie niebieskości kojarzą się z zimą ;) Ale ten jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń