22 cze 2012

Sally Hansen Complete Salon Manicure kolor Silver Lining.

Witajcie!
Dzisiaj o kolejnym lakierze, który dostałam od drogerii internetowej NOCANKA

Lakier marki Sally Hansen z serii Complete Salon Manicure w kolorze Silver Lining.



Mieści się on, w pięknej, szklanej, wyglądającej na solidną butelczynie.
"Srebrna" nakrętka wygląda bardzo elegancko, nie widzę tutaj żadnej tandety.

Gdy zabrałam się do malowania moim oczom ukazał się długi, wyprofilowany pędzelek... Pomyślałam sobie : O nie! Kolejne ulepszenia, które pewnie tylko skomplikują mi nakładanie lakieru... Nic jednak bardziej mylnego. Dzieki pędzelkowi nie ma szans, że najedziemy na skórki. Lakier znajdzie się na nich tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie zostawimy jego nadmiaru w buteleczce;)



Popatrzcie na sam lakier..
Wybrałam go, bo moje sreberko z Rimmela do niczego już się nie nadawało..
Widzicie tą ilość drobniutkiego brokatu? W większości jest on w kolorze srebra, ale znajdziemy tutaj również sporo niebieskiego i różowego pyłku i to dzięki niemu lakier na paznokciach ma według mnie dosyć ciekawą poświatę;)



Konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale nie maluje się nim wcale źle.. Zasycha expresowo. Czytając o nim byłam przerażona, że do pełnego krycia potrzebne są aż czasami 4 lub nawet więcej warstw..
Ja za każdym razem kładę jedną cieńszą i drugą grubszą warstwę. Jak się przyjrzymy widać jeszcze linię paznokcia, ale nie jest to aż tak mocno widoczne.
Poniżej wstawiam zdjęcia zrobione odpowiednio
W domu ze sztucznym światłem



Na dworze w słonku



Oraz na dworze w cieniu;) I tu własnie najlepiej pokazane jest jego krycie. W rzeczywistości prawie nie widać końcówek paznokcia;)



Lakier do nabycia tutaj w bardzo atrakcyjnej cenie 9,99.
Dodam, że każdorazowo wytrzymuje mi na paznokciach minimum 3 dni w stanie prawie idealnym... Dopiero w czwarty dzień zaczyna ścierać się na końcówkach paznokci;)
Co myślicie o takich sreberkach?

Pozdrawiam, Jolka

14 komentarzy:

  1. nawet ciekawy. ja dałabym chyba jeszcze jedną warstwę ;) jestem ciekawa jak spisywałby się u mnie ten pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa jak sprawdziłby się ten pędzelek, ale srebro to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda w świetle dziennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ale przydałaby się jeszcze jedna warstwa :)
    Ja tez chciałam sobie kupić jakiś srebrny, ale nie widziałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na rozdanie. Do wygrania m.in. 3 lakiery z Barry M.

    http://nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/06/anniversary-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny lakier :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam bardzo lubię lakiery z Sally Hansen ;)

    OdpowiedzUsuń