27 mar 2012

FLOS-LEK delikatny krem do rąk i paznokci..

Witajcie!
Dzisiaj o delikatnym kremie do rąk i paznokci firmy FLOS-LEK.


Krem zamknięty jest w białej nieprzezroczystej, miękkiej tubce z wygodnym klikającym zamknięciem.
Sam krem jest leciutki, nie zbity, łatwo się rozsmarowujący.


Krem zawiera proteiny kaszmiru, olej z migdałów oraz witaminę E.
Oto co obiecuje producent:


Co ja o nim myślę?
Krem o bardzo przyjemnym, troszkę migdałowym zapachu..
Łatwo i szybko się rozsmarowuje, szybko wchłania... Na początku zostawia uczucie jakby mokrych dłoni wewnątrz, ale to szybko zmienia się w przyjemną gładkość skóry, skóra zdecydowanie wygląda na nawilżoną i zdrową.
Zostawia bardzo delikatny film,ale dłonie nie są po nim tłuste...
W dotyku są naprawdę milutkie i gładkie, jakby pokryte kaszmirową otoczką, uczucie to utrzymuje się dosyć długo...
Dla mnie, osoby, która nie ma problemu z suchą skórą dłoni, krem okazał się idealny..
Krem przebadany został dermatologicznie, nie zawiera parabenów, nie był testowany na zwierzętach.
Możecie go kupić TUTAJ

Miałyście okazję używać tego kremu? Jakie są Wasze odczucia?
tekst alternatywny

Dziekuję firmie FLOS-LEK oraz Pani Elżbiecie za udostępnienie mi produktu do testów;)

11 komentarzy:

  1. nie miałam ale wygląda zachęcająco :) póki co muszę zużyć moje 3 kremy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o kosmetykach tej marki jednak sama nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z nim jeszcze doczynienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurna ja nigdy nie dostaję kremów do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi zachęcająco. nie miałąm nic z tej firmy. pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nic z tej firmy jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lUBIĘ fLOSLEK,NA PEWNO POSZUKAM KREMIKU:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam probeczke tego kremiku, nawet fajny jednak mam tak podraznione dronie ze mi by nie pomogl :/ pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kremy do rąk tej firmy:D ja mam różową wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ukochanym kremem do rąk jest krem Kamill z 5% mocznikiem ;)

    OdpowiedzUsuń