16 lis 2011

Avon Care Glicerynowy krem do rąk i paznokci

Witam!!
Dzisiaj chciałabym napisac o kremie, który chyba większość z Was zna..
Avon Care Glicerynowy krem do rąk i paznokci. Formuła z gliceryną, wapniem i witaminą E.


Ja mam w tej chwili opakowanie świąteczne, bardzo miłe dla oka. Duża pojemność kremu, bo aż 100ml, za niewielką cenę około 4,90 w promocji..

Krem w miarę dobrze nawilża skórę, bardzo lubię, że po nałożeniu zostawia taką jakby nie tyle tłustą, ale aksamitną powłoczkę;) Nie jest bardzo tłusty, dosyć dobrze się wchłania. Dla mnie najlepszy w okresie jesienno-zimowym...
Wszystko byłoby idealne, gdyby jeszcze nie za kazdym razem trzeba było odkręcać tubkę, a nie tylko ją "klikać"
Za takie pieniadze nie bedę jednak sie tego czepiać;)

Krem jest wydajny i o delikatnym, nie drażniącym mnie zapachu...
Lubicie go, czy nie wystarcza Wam taka podstawowa ochrona?

5 komentarzy:

  1. mam go , i też sobie chwalę, polecam wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go chyba za czasów liceum i fajny był. Chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kremik wyjątkowo im się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kremik:) Ale rzeczywiście mógłby mieć inny mechanizm otwierania na zasadzie jak to ujęłaś "klikania". BYłoby to dużo wygodniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam te kremy, tak samo jak te z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń