5 lut 2018

O2 SKIN Oxygen Water - Skoncentrowane serum tlenowe

HEY!
Dzisiaj przychodzę do Was z cudnym produktem marki O2 Skin -  Oxygen water mocno skoncentrowane serum tlenowe.





Dlaczego wpis zaczęłam od stwierdzenia, że serum jest cudne??
Bo takie jest!!!
Serum nawilża, idealnie poprawia elastyczność skóry, która staje się napięta, sprężysta ale nie ściągnięta! Wygląda świeżo i zyskuje zdrowy blask. Właścicielki skóry suchej blasku zdrowej skóry niestety często u siebie nie widzą, to serum nam w tym pomaga.
Sam produkt wchłania się szybciutko nie pozostawiając na skórze żadnej warstwy. 
Na insta firmy doczytałam się, żeby serum stosować jako bazę pod makijaż, więc drążyłam temat. I faktycznie! Idealnie sprawdza się w tej roli. Używam go solo, na umytą i spryskaną tonikiem twarz. Żadnych kremów pod podkład i uwierzcie mi jest super. 
Zauważyłam, że z dłuższym używaniem cera staje się bardziej promienna i jakby troszkę bardziej wygładzona. 
Piękne, proste , szklane opakowanie zdobi półkę w mojej łazience. Pipeta, pomaga w higienicznym wydobywaniu produktu.
Zdecydowanie kupię więcej tego cuda gdy kolejnym razem będę w Polsce, polecam również posiadaczkom suchej cery, wiem jednak, że dziewczyny z tą przetłuszczającą się również serum polecają..
Co o produkcie mówi producent?

Skoncentrowane serum tlenowe (30% Tlenu )  30 ml . 
Mocno skoncentrowane serum tlenowe (30% tlenu) z maksymalna dawką Hialuronianu sodu i kolagenu.
Wysokie stężenie tlenu w serum poprawia koloryt skóry.
Tlen jako główny i najważniejszy składnik serum wielokrotnie zwiększa dobroczynne działanie wszystkich składników serum.
Regularne stosowanie serum poprawia nawilżenie i elastyczność skóry.

*Przy skórze młodej serum przeciwdziała procesom przedwczesnego starzenia się skóry, zapobiega utracie wody w naskórku, spadku napięcia i elastyczności skóry przy czym doskonale ją nawilża i odżywia. 

EFEKTY: intensywne i głębokie nawilżenie skóry na poziomie komórkowym, zwiększenie gęstości, jędrności i sprężystości .ŹRÓDŁO

Jeszcze zdjęcie ze składem produktu :




Napiszcie koniecznie czy znacie to cudo, a jeśli się skusicie to wróćcie do mnie i podzielcie się opinią o nim.
Pozdrawiam Was, 
    Jolka xxx

22 komentarze:

  1. witam Jolku a jaka jest cena tego cuda?x

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum nie używałam, ale miałam krem i była bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, a mam cerę tłustą, może się kiedyś skuszę skoro takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam. Ciekawa go jestem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam krem pod oczy :) czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 25bc8b37130a1523649b0f301103c888
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your explanation, very good content. cc2527a92faa61112040b63b877fbad5
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń