27 mar 2017

JAK JADŁAM BY SCHUDNĄĆ 28 KG?? FOODBOOK/ JADŁOSPIS SLIMMING WORLD ;)

HEYKA!
Na kanale YT dostaję dośś sporo próśb o tak zwanego foodbooka;) Widzki -głównie- chcą zobaczyć jak i co jadłam, że schudłam 28, w porywach 30 kg;)
Jeśli i Wy macie ochotę zobaczyć jak przyjemne może być jedzenie podczas odchudzania to zapraszam do obejrzenia ostatniego filmu, pod nim pojawi się także film z 3 dni, nagrywany dużo prędzej;)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do opisania Waszej walki ze zbędnymi kg;)







12 komentarzy:

  1. Kurcze, gratuluję, szacun dla Ciebie! Nie wiem, czy by mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna przemiana! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja muszę zgubić 5 kg, zapisałam się na treningi, mam w domu filtrowaną wodę z filtra redox fitaqua - więc nie mam już wymówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, sama zrzuciłam z siebie podobną ilosc kg i wiem, jaka to ciężka praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :-) Wiem po sobie że to duże wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń