22 sie 2013

Neonowe róże na Safari;)

Cześć Dziewczyny!
Zawsze zarzekałam się, że jestem zwolenniczką "gładko" pomalowanych paznokci. 
Gładko znaczy w tym przypadku w jednym kolorze.
Potem pojawiły się stemple - zakochałam się w nich...
Potem z zazdrością patrzyłam na zdjęcia mani wykonanych ręcznie, lub za pomocą farbek akrylowych.
Postanowiłam tez się tak pobawić.
Farbki właśnie ostatnio kupilam, ale dzisiejsze mani wykonałam dzięki lakierom Safari i sondzie.




Wiem, nie jest idealnie, ale ja osobiście nie mogę przestać patrzeć się na moje paznokcie.
Dla niektórych to są zwykle plamy, dla mnie jednak są to śliczne, neonowe róże;)
Do zrobienia  mani użyłam:


Co myślicie o takich zdobieniach?
Lubicie, czy nie do końca?
Pozdrawiam, Jolka.

30 komentarzy:

  1. Ślicznie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała umieć malować takie cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomarańczowy to daje po oczach :p
    Śliczne różyczki Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! tzn wolałabym inny kolor niż pomarańcz,ale staranność rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się podoba ten pomarańcz :) taki letni, bo za oknem już jesień nadciąga....buu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo staranne zdobienie, jednak nie przepadam za takim :(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba i to jak :D kolorki dobrałaś fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Ja pewnie wybrałabym czerwone róże, bo nie lubię neonków, ale te Twoje do mnie przemawiają.. hmm mają coś w sobie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne różyczki, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne wyszły te różyczki :) i do tego super połączenie kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. prześlicznie wyszły Ci różyczki! ja niestety nie mam takich zdolności i pazury maluję na 'gładko' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaskakują te kwiaty naspokojnym tle,ale pozytywnie;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię lakiery Safari. te moja dość ostre kolorki. Zdobienie mi się podoba, ale u mnie gościłoby tylko na 1 pazurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie prezentują się te różyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie, i super kolorki! ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne, bardzo mi się podoba to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz na jakiś czas, przyjemne dla oka zdobienie nie jest złe;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Żałuję, że sama tak nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń