31 sie 2013

Dzień Blogera- Bloguj z FLOSLEKIEM!

Cześć Dziewczyny!!!
Mała niespodzianka dla nas - blogerek - od FLOSLEK!
BLOGUJ Z FLOSLEKIEM
Z okazji Dnia Blogera 31.08.2013
Wyjątkowa promocja
30% off na wszystkie produkty
na hasło w zamówieniu BLOGER
Termin obowiązywania promocji 31.08-02.09
Promocja dostępna po rejestracji i zalogowaniu się na stronie www.sklep.floslek.pl
Każdy zarejestrowany i zalogowany użytkownik może dokonać tylko jednego zakupu w promocji na hasło: BLOGER

Ja z pewnością porobię małe zapasy, a Wy??

7 komentarzy:

  1. Kusząca promocja :) Przepraszam za spam, ale zapraszam Cię na moje małe rozdanie i pomoc w pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia-bardzo mi zależy na głosie), jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej promocji, bardzo fajna :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz przejrzę ofertę,bo póki co z Flos Leku mam tylko krem pod oczy-jeszcze nie używany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zajrzeć, może coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też porobiłam "małe" zapasy ...:)

    OdpowiedzUsuń