17 mar 2013

Dzienniaczek z Essence "To die For"

Cześć Babki!
Dzisiaj na szybko chciałam Wam pokazać mój dzienny makijaż. 
Delikatne brązy z paletką od Essence "To die for".
Sama paletka kolorystycznie mi się podoba. Jakimś dziwnym trafem, zachowuje się jednak inaczej, niż inne z tej serii. Wydaje mi się, że cienie szybciej znikają z powiek..
Może też tak mi się wydawać, bo w brązach chodzę od zawsze i może ich widok mi się obył po prostu??

Pod łukiem brwiowym kredka od Avon 3w1 w kolorze Vogue. Bardzo mi się podoba do rozświetlania oka, tutaj wygląda na brokatową, ale w rzeczywistości brokatowa nie jest. Bardziej perłowa, ale po delikatnym roztarciu ta perła znika i skóra  jest ładnie rozświetlona.



Kredkę zrobiłam żelowym eyelinerem w żelu od Wibo. Mam osobny pędzelek do tego celu, ale ten, który jest w zestawie nie jest taki zły. Śmiało można zrobić nim fajne krechy. Może niezbyt cienkie,  bo pędzelek jest troszkę miękki, ale kreski przy jego użyciu wychodzą całkiem ładne;)

Na rzęsach opisywany już kiedyś u mnie Tusz od Maybelline Volume Express Lift-up mascara .
To już moje drugie jego opakowanie. Stwierdziłam  że tusz jest dla mnie idealny na co dzień. 
Pod nim odżywiająca baza pod tusz Delia Onyx. Rzęs z pewnością mi nie wzmacnia, ale ładnie je pogrubia.

Poniżej zdjęcie wszystkich winnych powyższego oka;)

 Prawdziwy minimalizm, prawda??

Pozdrawiam Was mocno, Jolka.

P.S. Wybaczcie brwi, ale znowu je hoduję, żeby nadać im pożądany kształt;)

Buźka!!



16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! A ta kreska wygląda świetnie, dodaje charakteru! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam taki właśnie minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż w moim stylu - delikatnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę paletkę cieni z Essence, na które poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie klasyczne makijazę :) Na powiekach zdecydowanie wolę klasyke i nie dla mnie są jakieś kolorowe cienie, kreski itd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dla mnie nieco za dalikatny,ale naprawde super na codzien
    ja dzis zaszalalam i zrobilam post z teczowym makijazem wiec tez zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie idealny dzienny makijaż, lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham brązy na oku :) a dziś się wybiłam i mam żółtą kreską avonową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki makijaż;) wygląda naturalnie a jednak podkreśla i oko i buzie;)
    PS: Dotarła dziś do mnie paczuszka z nagrodą;) Kosmetyki zapowiadają się rewelacyjnie! Dziękuję;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam tą paletke cieni z essence i nawet jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz lepiej idą Ci kreski! ;)

    OdpowiedzUsuń