19 paź 2012

Nowy lakier Avon - Naked Truth.

Witajcie!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam nowość, która zagościła w moich zbiorach.
Jest nią nowy kolor z Avon - Naked Truth.

Kolor bardzo w moim typie;)
Zdjęcia robione na dworze bez słońca, gdzie zdjęcie nr.1 idealnie oddaje kolor lakieru:




Tak wygląda w świetle sztucznym, bez lampy błyskowej:



Moim zdaniem lakier jest świetny. Łatwo się nim maluje, zasycha w expresowym tempie;)
Na upartego, dla delikatniejszego efektu możemy nałożyć też tylko jedną warstwę, tak też się dobrze prezentuje;)


Mam dużo nudziaków w swojej kolekcji, nie żałuję jednak, że ten do niej dołączył;)
Jak Wam się podoba, lubicie takie kolory?

Na koniec mała zapowiedź jutrzejszej prezentacji;)


Pozdrawiam was serdecznie, Jolka.

24 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki kolor do swojej kolekcji!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) i będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam lakierów z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nudziak i pięknie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor :) Lubię lakiery z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :) ale ponieważ nudziaków mam już trochę,to wezmę inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jaki śliczny!!! Uwielbiam takie kolory! Delikatny i romantyczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, a że lubię lakiery Avonu muszę go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Delikatny i wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ładny kolorek, może się na niego skuszę w następnym katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. woow swietny ten lakier :):)

    OdpowiedzUsuń