11 lis 2011

Perfecta Nawilżanie maseczka na twarz, szyję i dekolt..

Witajcie!!
Ostatnio chyba mam jakieś szczęście, bo ostatnio próbuję same kosmetyki które w miarę mi służą, a przynajmniej nie szkodzą;)
Dzisiaj na tablice idzie Perfecta Nawilżanie maseczka na twarz, szyję i dekolt marki DAX COSMETICS

Moja skóra jest miejscami przesuszona, z pewnoscia baaardzo odwodniona, przez to niestety czasami widac mi juz "zmarszczki", które znikaja jednak, gdy odpowiednio nawilżę skórę..
oto co obiecuje producent, oraz skład

Jak się mają moje odczucia do obietnic producenta?
Maseczka, o konsystencji bogatego kremu do twarzy, kolor leciutko pistacjowy



Nakładasz ją i wyglądasz, jakbyś nałożyła gruba warstwę kremu własnie... Tak pozostaje na buźce i z czasem widzisz jak wsiąka... Myślę, że tam gdzie skóra jest bardziej odwodniona wsiąka jej więcej... Zapach bardzo przyjemny dla nosa, lekki, taki typowo kremowy... Ja trzymałam ja 18 min i dosyć sporo mi jej na skórze zostało... Postanowiłam ją zmywać, bo bałam się aby mnie czasem nie uczuliła. Na początku co prawda buzia zaczęła mnie piec, ale po około 2 minutach to uczucie ustąpiło.
Przy zmywaniu ciepłą woda, nadal było uczucie, jakbym na buzi i reszcie miała gruuubą warstwę kremu... Za to skóra.. Cudo!!! Mięciutka, gładka jak nigdy dotąd chyba i zauważyłam, ze moje li nie się wygładziły.. Zauważyłam tez lekkie napięcie i rozjaśnioną skórę. Nigdy nie miałam tak gładkiej buzi;)
Co prawda uczucie to zostawało na około 3 dni, ale tak często właśnie producent zaleca ją stosować..
Jedna saszetka starczyła mi na 2 razy, bardzo żałuję, że nie kupiłam jej więcej.
Z pewnością do niej powrócę, bo jestem jej działaniem zachwycona;)
Polecam!

6 komentarzy:

  1. brzmi niezwykle zachęcająco ... a jakiej drogerii ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamapi w rossmanie, ale nie mam pojecia ile kosztowała..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam ją w rossmanie. Ogólnie maseczki uwielbiam, sama nie wiem czemu, ale właśnie te w saszetkach :-))

    OdpowiedzUsuń